‘JEG FØLER MIG NOGLE GANGE ALENE’..

God formiddag bloggers, followers & alle andre,

Så er jeg tilbage med en ny post. De sidste par måned har jeg bevæget mig ud i den frivillige verden atter igen.

Denne gang var det ude på Nørrebro. Der stødte jeg ind i en spændende ung kvinde, ved navn Ayan Mouhoumed.

Hun har et webmagasin – Etniqa Magazine, hvor der bliver sat forskellige artikler om livstil, mode, identitet etc.

Her er et eksempel på et af deres emner:

“Jeg føler mig nogle gange meget alene, fordi mange mener at hiphopkulturen kun er for mænd. Især i den muslimske verden er der mange, der ikke synes at jeg burde gøre det jeg gør. Jeg kan mærke at, der er mandlige rappere, der er jaloux og ikke vil arbejde sammen med mig..”
Læs Etniqa Magazines interview med rapperen Soultana fra Marokko.
http://ethniqamagazine.dk/interview/194-jeg-er-ikke-kun-rapper-jeg-er-aktivist

 

Rigtig interessant debatindlæg og en super vigtig debat at deltage i og bidrage til. 

Hvad er din holdning til dette? Syntes du at det er svært at være en del af hiphopkulturen, da den ses som værende kun for mænd?

//inspirerendesomalier

Leave a Reply

